Dagens ridpass!

Jag skulle ha ridit ut idag, men så märkte jag att banan hade mjuknat av solen som legat på så jag red ett pass där istället. Och trots massa blåst och energi så skötte sig Goss exemplariskt! Han fick så mycket beröm efter att han nästan tyckte att jag skulle lägga av ;) haha! Han var lyhörd från start och flyttningarna gjorde han perfekt. Travade en hel del och tränade lite galoppfattningar åt bägge håll. Han var mjuk och stabil hela vägen igenom! Känns bra inför kosseclinicen imorgon :D

Inför clinicen har jag också putsat honom extra idag. Cowboy-magic inflätat i både man och svans och han blänker!! Han älskar att bli ompysslad och höll på att somna vid några tillfällen. Haha. Det är dock lite synd att jag ska jobba till halv ett inatt, och rida första passet imorgon halv nio ;) men det är det värt! Får sova någon annan dag!
Är lite nervös inför imorgon men det kommer nog gå jätte bra :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback