Barbacka!

Idag blev hela dagen tokig. Planerna ändrades hit och dit men jag hann med att rida iallafall :D Eftersom jag ändå hade väldigt bråttom så tänkte jag att det var lika bra att rida barbacka så slapp jag sadla! haha. Nä men det var längesen jag gjorde det och det är gott att rida utan sadel ibland :) Jag skrittade och travade bara och det gick väldigt bra. Han kändes fin och faktiskt lite busig, jag som trodde att han skulle vara lite seg sen igår... ;)
 
Imorgon blir det som sagt vilodag för Gosselito, och jag ska jobba och iväg på middag på kvällen. Så imorgon blir det Mami som får fixa stallet.
Nu är jag jättetrött efter den här lååånga dagen så nu vill jag bara sova ;)
 
Lägger upp en bild också på vår fina minnesvägg från stallet på världens bästa Petit <3
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback