Arg och förbannad!

Det jag tänker skriva om nu har inget med hästar att göra.
Jag kommer svära en hel del, så ni som inte gillar det kan lika gärna stänga ner.

Ni kanske har läst i tidningarna om den 13-åriga flickan Linn Nyman ifrån Kumla som tog sitt liv den 8 mars? Hon slängde sig framför ett tåg.

Teorierna är många om varför. Vissa säger att hon nätmobbades och nu har de anhållit en 44-årig man som anklagas för att ha utnyttjat henne på nätet med sexbilder. Vilket av det de än är, så är det jävligt sorgligt. Detta borde förebyggas, om hon inte mobbats så kanske hon skulle vara en lycklig 13-åring idag... men ingen kan spola tillbaka tiden, MEN något som gör mig JÄVLIGT förbannad är också dessa kommentarer som kommer efter att hon dött. Det finns videos på henne på youtube där hon videobloggar och i ett klipp så berättar hon om hur folk skriver elaka kommentarer och säger att hon är fet och ful. Hon berättar att någon hade bett henne ta livet av sig. HUR FAN KAN FOLK SKRIVA SÅNA GREJER? Att se denna flickan sitta och berätta detta och några dagar efter kastar hon sig framför tåget gör mig berörd.

Till dessa JÄVLA SKITUNGAR som sitter och kommenterar fruktansvärda grejer borde fan få ett nackskott. Att folk kan med att skriva såna saker även efter att hon dött är så in i helvete fel!! Vad har dem för liv?? Och det är fan ingen som kommenterar sånt på hennes Facebook för då visar dem ju vilka dem är. Utan dem sitter bakom sina skärmar med alias på youtube och kommenterar. Därför vet man ju inte om detta är några jävla småglin eller faktiskt vuxna människor som skriver. Det spelar ingen roll, jag hoppas Linn spökar för er!!!

Här är några av utdrag av vad folk kommenterar på youtube EFTER att hon dött. Jag har direkt kopierat det ifrån kommentarsfältet.

"Jag är så ledsen över att du blev våldtagen av din far. Måste vart jobbigt."

"Hon blev inte smalare av att ta livet av sig iaf :P"

"mobbning är bra, det sorterar bort dom svaga tidigt så dom starka överlever, önskar att saker med cerebral pares kunde göra likadant, jävlar vad pengar staten skulle spara då"

"Ful, överviktig och allmänt dum. Önskar fler idioter tänkte som henne."

"är det bara jag som är glad över att den fete dog? (kunde dock valt något annat än tåget, typ en bro eller göra som dom mesta kidsen, överdosera morsans painkillers) nu kan ju andra få mat, sen att det ser ut som att den brunnit i ansiktet och sedan släckt elden med en gaffel är ju dock en annan sak, skicka resterna till afrika den skulle göda en hel neger familj i flera år"

"Va bara ärliga ni skulle inte tycka att hon var vacker om hon var vid liv"

"Så får folk på perrongen och frysa i två timmar bara för att de måste sopa bort hennes feta arsle ifrån spåren."


FATTAR NI?!?! Jag lägger en egen förbannelse över dessa jävla människor och jag hoppas att dem får igen! Detta är fan inte okej!! ÅH VAD ARG JAG BLIR! :'( stackars flicka...

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback