Wiiiie!

Idag har vart en jätte rolig dag!
Emmy var med i stallet och idag skulle hon rida på Goss :) jag red en stund först och sen hoppade Emmy upp! Och så bra det gick :D Goss var lite skeptisk i början men när han insåg att Emmy inte var någon han kunde strosa runt med gick det riktigt bra :D kul att se någon annan rida och det är verkligen en snygg häst jag har ;) Emmy red honom jätte bra i alla gångarter och det är så skönt för mig att veta att han är i trygga händer även när någon annan rider! Jag har vart lite mesig med det där att låta någon annan rida, tror alla är lite såna med sina hästar, men Emmy gjorde det med bravur :D

Hon fotade lite när jag red så det lägger jag upp lite senare! Jag är dock inte lika bra på att fotografera men tog en bild med mobilen iallafall! :)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback