Träning hos Leandersson!

Dagen hos Leandersson gick bra, iaf för Emmy ;)
Frida red på Pickaboo och det var kul att allt börjar flyta på där igen! Gossen skötte sig jätte bra med allting, och Emmy skulle rida istället för mig. Hon red honom jätte bra och när hon ridit en stund så var tanken att jag bara skulle hoppa upp i sadeln för att träna bytena lite snabbt. Men det gick verkligen inget vidare idag! Haha, det ville sig inte alls..
Men men, sånt som händer! Så tummen upp för Emmys insats i sadeln, och tummen ner för min insats ;)

När vi ridit klart var det tjejsnack som gällde. Hästarna stod och sov så satt jag, Frida och Emmy och pratade en lång stund :) sedan var det dags att lasta på Goss och åka hem igen!

Summa kardemumma så gick allting idag bra, Goss gjorde några riktigt fina stop och var lydig FÖRUTOM i bytena då :) dessutom gick allting väldigt smidigt eftersom det slutade regna precis när vi kom fram!

Imorgon får Goss vila, jag jobbar hela dagen och han har fått gå hårt de senaste två dagarna. Så det gör honom gott :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback