Sälja mat i värmen!

Jag kan lova att man inte är jätte pepp på att jobba hela kvällen nu när det är så fint väder ute. Men det är väl bara att bita ihop, ska man ha råd med häst så måste man bannimej jobba!!

Hästarna sov när jag åkte ifrån stallet. Har nog aldrig sett Gossen med den hängläppen han hade idag! Jag tyckte mig till och med höra han snarka ;) haha han är söt!

Mamma berättade att dem hade löshoppat Cayenne igår, och tydligen hoppat högre än Goss. Så nu blir det tävling någon dag om vilken häst som hoppar högst! Haha nädå, inget blodigt allvar här inte ;) Roligt att Cayenne är så duktig på att hoppa :D

Om några känner sig sugna och inte har tillgång till löshoppning hemma så var inte rädd för att säga till så är ni välkomna hem till oss :D

Nä, nu ska jag börja jobba! Vi hörs imorgon då jag har planerat att rida ut ;) heeeejrååå!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback