Roliga planer för morgondagen!

Nu är jag hemkommen från jobbet och ska strax in och ta mig en dusch.

Ni vet den där känslan när man tittar på sin häst och bara känner hur glad man är att man har han/hon? Så kände jag idag när jag tittade igenom hela mitt "hästalbum" på Facebook. Såklart gör det ont i hjärtat när jag ser alla bilder på Petit, men ändå är jag så glad över min fina Gosse. Jag har sån tur som har en sån underbar häst!!

Imorgon skall det bli kul. Jag ska åka till Jill och rida! Blir att vi rider bort till Ingareds paddock så det blir blandat uteritt och träning på bana. Så vi åker tillsammans och hämtar Goss och så borstar vi och fixar allt hos Jill sen :) ska bli så skoj!

Och på torsdag åker jag till Frida och tränar :) en otroligt bra hästvecka med tanke på att Emmy dessutom red och det gick så bra! :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback