RainRain!!

Vad händer med vädret?? Det ska vara sommar nu...

Men vi klarade oss faktiskt ganska bra ändå ifrån regnet. Duggade bara medan jag och Inger var på banan. Hon tömkörde Cayenne och jag red Gossen!

Idag hade Cayenne nosgrimma för första gången, och det tyckte hon var lite obekvämt. Men det gick bra ändå och Inger tyckte det var stor skillnad ifrån förra gången :D så nu får vi fortsätta träna med nosgrimman på så till slut så vänjer hon ju sig!

Gossen red jag i endast skritt och trav idag. Red lätt en hel del och tränade en hel del på spin och skänkelövningar. Han lyssnade bra och jag tycker att det blev ett rätt simpelt pass, men det behövs ibland också :D

Nu ska jag åka hem och städa min lägenhet. Inget jag hurrar för men jag vill komma hem till en ren lägenhet efter chappen! ;)

Fotade inget idag på grund av regnet, så ni får en bild på Cayenne och Agnes istället ;)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback