Positiv till tusen!

Regnet öste givetvis ner idag, men det störde mig inte faktiskt! Inger tumkörde Cayenne och det gick superbra :D hon verkade tycka väldigt mycket om henne och hon ville gärna tömköra fler gånger! Cayenne trampade till och med under sig i slutet och man såg att hon arbetade! Inger gjorde verkligen stora framsteg med den lilla fina flickan :D jag och mamma fick också tips om hur vi ska göra och jag ser fram emot att jobba mer med henne!

Jag red Goss samtidigt och det gick jätte bra! Red inte något hårt pass direkt, men travade en stund och gjorde lite övningar och så några galoppvolter på slutet :D han brydde sig inte heller om regnet, vi var mest glada över att slippa insekterna!

Tyvärr så blev det inga bilder eftersom det regnade så mycket! Menmen..

Så idag har jag jobbat, ridigt, diskat, städat, tvättat och betalat räkningar. Så nu ska jag krypa ner i nytvättade lakan och sova riktigt djupt! Godnatt :)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback