Nämen tja, lever du?

Hej alla läsare! Vet att jag bloggat lite väl lite de senaste dagarna men det har VERKLIGEN varit fullt upp!

Midsommarafton var otrolig! Vi hade så jäkla roligt. Var hemma hos en tjej som heter Amanda Bergman och festen hölls i hennes ridhus. Vi partade i 10 timmar och det var en kväll jag sent kommer att glömma!

Igår så var jag hemma hos Jill hela dagen och sov över där. Vi mådde inte så bra någon av oss och det blev disneyfilmer hela dagen. En sån dag har jag inte haft på VÄLDIGT länge och det var skönt att bara slappa en dag.

Men så idag mår jag bra igen ;) nu har jag precis duschat och ska strax bege mig iväg till lagmansholm och fira Roger som har fyllt år! Om regnet fortsätter ösa ner så kanske jag inte rider idag heller... Men om dem får vila i två dagar så är ju inte det hela världen heller ;)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback