Myror i benen!

En känsla jag tror alla hästtjejer ibland känner, är den där härliga känslan att man bara vill sitta i sadeln hela tiden. Jag är egentligen jätte trött och ligger hemma i sängen, men det enda jag kan tänka på är hur mycket jag vill åka till stallet och ta hand om pållarna och träna! Det är så många saker nu som vi tränar på så jag vill bara rida hela tiden... Idag till exempel har ju Goss fått vila, men jag har typ haft abstinens för att jag är så ridsugen. Längtar tills imorgon då jag slutar klockan fem och får åka och göra ett pass med min Gosse. 
 
Imorgon blir det till att träna på rundowns. Det är inte så lätt som det ser ut att få hästen helt rak 6 meter ifrån staketet. Goss faller lätt ut litegrann så det får bli till att träna på att han är helt rak och svänger när jag säger till :) förhoppningsvis kan jag kanske få mamma till att filma eller nåt! 
 
Men nu ska jag sova, sov gott allihopa! :) 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback