Ifrån gårdagen!

Åh vilken rolig uteritt jag och Jill var ute på igår :D i nästan två timmar var vi ute och red på eftermiddagen! Jag är så stolt över Goss som för första gången fick ridas bredvid E20 och han var hur cool som helst :D toppenbra också att Nikkita var med som är trygg i det mesta! Härligt att vi fick till den där långa ritten i skogen som jag velat i en hel vecka nu! 

Vi red hela vägen bort till Hol, och dem vägarna där känner jag till rätt väl eftersom hästarna stod där innan vi flyttade till lagmansholm. Blev lite terrängvägar i sanden och hela turen var bara helt underbar. Som jag sa till Jill "nu känner man sig lycklig!" Och det gjorde man verkligen. Hästarna var stabila och glada och det är så kul att rida med Jill :D 
 
Medan vi var borta hade mamma passat på att träna Cayenne på transporten eftersom Jills stod framme. Hon hade skött sig jätte bra och mamma hade även longerat en stund! Även det hade gått jätte bra :D 
 
Idag tänkte jag ta ett pass på banan och försöka mig på bytena igen! 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback