High chaparral!

Alltså, vilken rolig helg det har varit! :D

Förlåt för att jag inte bloggat något, men hade inget nätverk på chappen, gick knappt ens att skicka ett sms :/

I fredags kom vi fram vid fyratiden och satt i trevligt sällskap innan vi gick bort för att kolla på tävlingarna. Blev en del festande men vi var ändå hyfsat pigga på lördag. Då gick vi runt inne på området, käkade lunch i mexicobyn och red mekanisk tjur på tivolit! Självklart kollade vi även på tävlingarna och träffade massa roligt folk :D

Idag shoppade vi lite på förmiddagen och satte oss i varsin stol och kollade på tävlingar i timmar. Där mår jag som bäst ;) jag köpte en "reinsman tacky to pad" och en curb. Paden sägs vara väldigt bra så jag tänkte att det var värt att investera i en sådan trots att plånboken protesterade ;) den ska jag prova imorgon, så då tänkte jag fota den så ni får se hur den ser ut!

Nu är jag hemma och är helt slut verkligen. Har tagit mig en varm dusch och krupit ner under täcket. Det var förvånansvärt kallt där borta och jag var så arg över att jag inte tagit med mig varmare kläder, men det misstaget gör jag inte om nästa år!

Det har vart så sjukt roliga dagar och sällskapet har gjort det hela superkul! Nu vill man tillbaka.. DET BÄSTA med chappen är nog att man får så mycket ny inspiration och man blir så sugen på att komma hem och träna! Underbar känsla..

På bilden är inte Elin med, men hon kom en dag senare ;)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback