Happyhappy!!

Så himla glad efter den här dagen! 
 
När jag slutade klockan fem åkte jag till stallet direkt för att käka middag och fira Rogers födelsedag :) med full mage gick jag sen och tog in hästarna och fixade Cayenne. Och så duktig hon var när jag tränade idag! Gjorde samma grejer som igår, gjorde övningar ifrån marken först, sen hoppade upp, och av flera gånger. Skrittade och styrde med endast skänklarna :D ni kan se mer på filmklippet under detta inlägget när mamma filmar mig! 
 
Sedan skrittade jag ut barbacka en sväng på Goss. Agnes hängde med och vi fick lite syster-tid :) Goss var framåt och glad och det var så härligt att bara åka med! 
 
Idag har bägge hästarna skött sig exemplariskt och det är så kul att det är såna framsteg med Cayenne! Och vad fin hon blivit om man jämför med när hon kom. Nu har hon vuxit till sig lite! Nu går jag snart på semester i 3 veckor och då ska jag ägna henne massa tid och träning, och självklart får min egna lilla Gosse sina vanliga rutiner med träning, trick och pyssel! :D 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback