God förmiddag!

Hallå alla :)
Nu står jag på jobbet och ruschen drar nog igång när som helst. Trött är jag även idag, men med lite Ipren och Alvedon mår jag lite bättre ;)

Idag åker jag till stallet när jag slutat klockan fem, och det blir ett pass på banan! Tänkte träna på bytena igen eftersom det var ett tag sedan :) sen tänkte jag även se om vi har vår presenning tillgänglig, alltid bra att träna med sånt. Kasta den över honom, låta han galoppera över den och så :) har gjort det mycket innan och det är jätte bra träning :D när han vet att jag inte skulle utsätta han för nåt farligt så litar han på mig! Ska kolla med Agnes om hon har lust att filma lite sen kanske!

Så vi hörs senare :D thiiing!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback