Fartfylld dag!

Idag har det varit en jätte bra hästdag :D jag började med att tömköra Cayenne som skötte sig exemplariskt!! Jobbade med mig och passet varade nog bara i 20 minuter men hon skötte sig så fint att jag ville sluta när det gick som bäst :)

Sedan var det Goss tur att tränas. Idag red jag på ett tredelat bett och det gick jätte bra! Det är käckt att byta bett ibland så det blir lite omväxling :D vi körde ett ganska vanligt pass med mycket trav och galopp på slutet! DuktigaGoss :D

Sedan åkte jag iväg till Sussies för att köpa lite grejer. Blev en hel del!! Tänkte göra ett inlägg till så ni får se vad jag köpt! Lägger upp det alldeles strax tänkte jag :D

Summa summarum så gick allting super idag!! Extra kul att det går så bra med Cayenne :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback