Ett lyckat pass!

Var i stallet vid halv sex och hästarna stod inne och snarkade. Dem hade stått inne några timmar för att pausa ifrån solen :) 
Jag satte igång att borsta och göra Gossen fin och skrittade upp på banan. 
Värmde upp med mycket trav och flytta kroppen. Mycket böjövningar och backningar. Han var jätte lyhörd och framåt :D 
Sedan satte jag igång med galoppen och han kändes jätte bra! Dock lite stel i högervarvet men efter vi jobbat en stund så släppte det :) vi tränade lite byten och han blir bara bättre och bättre! Han förstår vad jag vill och han sköter sig superbra! :D 
 
Mamma berättade att hästarna legat och sovit i hagen idag och att dem hade tagit kort. När jag fick se bilderna så kunde jag inte sluta le. Gossen ligger på sidan och Cayenne ligger precis intill. Gossen ser helt ärligt död ut. Hade jag sett han så i hagen hade jag rusat fram och kollat om han levde! Hahaha han vet verkligen hur man slappnar av och tar en siesta ;D och Cayenne ligger tätt intill sin trygga punkt, hennes man Goss :D 
 
Blev inga filmer idag, men Agnes tog några bilder! 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback