Eloge till inger!

Idag gick jag upp rätt tidigt trots att jag faktiskt har semester! Men det är ju midsommar och jag vill hinna med hästarna trots att jag ska på firande i eftermiddag :)

Först red jag Goss på banan, skrittade och travade bara. Red lätt hela passet och tränade på att han skulle gå fram ordentligt och bära upp sig! Han var ändå rätt svettig efteråt, och jag likaså. Så jäkla varmt :) men han skötte sig bra och jag var nöjd! sen var det så smidigt att när jag skrittade av så kom mamma med Cayenne med tumkörningsselen på. Så jag tumkörde henne en kort stund bara, blinningarna åt upp oss nästan!

Men oj vilken skillnad det var att tömköra henne idag, så himla lätt i munnen och jobbade verkligen med mig! Så en eloge till Inger som gjorde ett superjobb med henne sist :D tacktacktack!!! :D

Nu står hästarna inne i sina boxar och vilar, det tycker dem är skönt! Så nu ska jag åka hem och fixa iordning mig till kvällens bravader! :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback