BILDER!!!

Oj vilken dag. Jag vaknade imorse och mådde inte alls bra... Men det var bara att stiga upp och åka och jobba. Arbetade till sju och sen åkte jag hem till Therese. Så nu sitter vi och kollar på film och gottar oss! 
Det har inte blivit någon ridning på 2 dagar nu eftersom jag inte har haft någon tid alls. Men imorgon jobbar jag till fem, och då ska jag bannimej rida! Nu ska jag ta tag i träningen lite mer på allvar. Efter att det gick så dåligt på tävlingen så blev jag lite loj, men träning ger färdighet. Så nu är det bara att fortsätta utvecklas :D 
 
Här får ni också fler bilder som Emmy tog! Gossen har lite rolig hoppstil ;) haha! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback