Besök i stallet!

Idag var jag på Agnes skolavslutning tidigt på morgonen, och sen åkte vi till stall Petit och mötte Emmy! Idag stod det löshoppning på schemat och Emmy hade med sig kameran :D (har dock inte fått bilderna än så dem lägga nog upp imorgon)!
Alltid lika trevligt när Emmy är med, hon är duktig hon och det är så härligt ibland att vara två :D
Löshoppningen gick bra, Gossen stannade dock litegrann men an skötte sig bra :D
Sedan satt jag, Agnes och Emmy och solade oss en stund innan det var dags för mig att bege mig in till stan för att jobba klockan fem ;) dock åkte jag och Agnes lite cab emellan också!! Wiiiie

Så nu är jag på jobbet och slutar inte förrän halv ett!! Imorgon bär det av till Ullared så då blir det nog ingen ridning :/

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback