Underbara måndag!

Oj vad varmt det var idag i stallet. Herregud, höll på att svettas ihjäl ;)

Först tömkörde jag Cayenne medan mamma skrittade fram Goss. Sedan bytte vi så jag tog över Goss och mamma fortsatte med tömkörningen :) Cayenne var jätte duktig verkligen!! Skritt och trav blev det och hon släppte bettet helt och var väldigt samarbetsvillig :D

Goss var också jätte duktig, men eftersom det var så varmt så blev det ett ganska lätt pass! Men han var jätte mjuk och fin i munnen och lyssnade jätte bra :D blev skritt och trav och galopp typ 2 varv.. Sen tog jag av tränset och red en stund med bara repgrimma, och även det var han jätte duktig med... :D

Sedan fick hästarna gå en stund och beta på ängen, och det hade dem i get emot!! ;)

Mamma filmade när jag tömkörde, men upptäckte inte att hon höll fingret för linsen och att allting blev jätte suddigt! Men vi får filma igen nästa gång :D fick en bild på gossen iallafall!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback