Trickträning med Goss!

Som sagt så red jag på Cayenne först idag, och hon skötte sig superbra, speciellt för att vara första gången jag red på henne med full utrustning :)

Efter det så tricktränade jag med Goss! I början var han lite ofokuserad och lite väl pigg för att göra tricks ;) men sedan lugnade han ner sig och skötte sig mycket bättre! Sen hoppade jag upp utan sadel och träns och red en stund. Tränade på att spinna och flytta kroppen med bara vikter och det gjorde han jätte bra :D














Postat av: mamma

Vi tackar för den goda maten, det va supergött!!!
Roligt att se att Cayenne börjar förstå...

Svar: Det var så lite så! :D ja eller hur, hon kommer bli en toppenhäst tror jag! :)
Ida Anzén

2013-07-02 @ 21:32:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback