Söndag!

Jag var lite lat igår så jag orkade inte blogga ;)

Men nuså, clinicen igår var jätte intressant. Man lär sig massor av att bara titta på :D trevliga människor och härlig gemenskap!

Idag hade vi vår granne på besök så jag hade publik idag när jag tränade! Goss gjorde jätte fina tempoväxlingar men han var rätt så het idag. Han slarvade litegrann och var lite busig men han vilade igår så det kanske är därför ;)

Imorgon ska jag rida igen och fortsätta träna på att få honom kort och mycket böjövningar! Nu tänkte jag sova för jag börjar jobba nio imorgon :)

P.S Jag hade stavat fel i inlägget "lycklig hästtjej" där jag råkade skriva "hämta" istället för "hälta" ;) så nu skriver jag igen, Cayenne visade ingen HÄLTA och är nu träningsbar igen! ;)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback