Ris och Ros!

Idag har jag jobbat till fem, och sedan direkt till stallet! Käkade middag med mamma och Roger först och sedan tog jag in hästarna och märker att Goss har en lös sko :/ ATTANS tänkte jag... Men jag borstade honom fin och får helt enkelt vänta på hovslagaren så han får fixa till problemet ;) det är dagens ris!!

Dagens ros däremot är Cayennes insats idag på banan! Jag travade henne för andra gången med mig i sadeln och hon skötte sig så fint! Satt mest på långa tyglar och ville att hon skulle trava på :) red lätt först och sedan satt jag ner i traven och det var inga problem! gjorde lite svängövningar (eftersom hon inte vart så lätt att svänga innan) haha! Men hon gjorde även det med bravur!! Fina pålle som gör såna framsteg!

Jag lägger ut en video om en stund ifrån övningarna med Cayenne idag :D ta er en titt!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback