Lycklig tjej!

Idag är jag väldigt stolt över pållarna! 
 
Tömkörde Cayenne först och det gick verkligen jätte bra. Hon jobbade med mig och hon blir mer och mer stabil varje gång! Snart tänkte jag börja rida henne lite mer. Ska tömköra lite mer men sen borde jag kunna styra henne och jobba med henne ifrån ryggen :D 
 
Gossen red jag på banan och det var så skönt att han var så pigg och glad efter 3 dagars vila! Gjorde lite nya övningar och mycket böjningar. Backade honom mycket ställd åt olika håll och gjorde 180 graders vändningar. Han var jätte duktig! :D 
 
Så idag var jag så glad när jag åkte därifrån! Helt underbar känsla :D 
 
Här får ni bild på den nya paden också! 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback