Lycklig hästtjej!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men det spritter i hela kroppen! 
 
Slutade halv sju och åkte direkt till stallet och idag fick jag äntligen rida på Goss igen :D med skor på alla fötter igen så gjorde vi ett pass på banan och det var nog helt ärligt det bästa passet vi gjort!! Gjorde mycket böjövningar i början och vändningar 180 grader. Jag fick säga till han en gång på skarpen och efter det så löd han mig minsta lilla. Han var så himla duktig! I galoppen ställde jag honom mycket utåt och tränade på att rida rakspår på mitten. Jag kortade upp honom mycket och han fick en sån underbar galopp! På slutet gjorde vi mycket tempoväxlingar i galopp och han sprang fort men kontrollerat! Finafinafina häst :D 
 
Cayenne tog jag och mamma upp till banan idag och longerade henne, och ingen hämta där inte!! Hon hade nog bara lite träningsvärk eller nåt senast :D så det känns oerhört bra att allt står rätt till igen!! 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback