Ingen ridhelg för min del!

Nepp, den här helgen har jag inte ridit någonting... Vet inte om jag ska vara besviken på mig själv eller bara känna att det kan vara skönt. Bio, oväder och aktiviteter har kommit emellan.. Det är ofta så att när jag jobbar så är jag i stallet innan eller efter. Men när jag är ledig så är det så mycket man vill göra och då kan det köra ihop sig lite. Menmen.. Så är det nog för många!

Nu är det iaf ny vecka och jag jobbar till fem. Efter det blir det till att rida på min fina Goss :D han kanske är jätte pigg idag nu när han har stått, men det är inte mig emot!

På fredag händer något riktigt skoj! Då åker jag till hemsjö med Gossen för en lång uteritt med massa tjejer! Jill, Amanda Bergman m.fl. Ska bli jätte roligt :D

Men nu får jag jobba vidare!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback