glad efter dagen!

Träningen med kossorna idag gick bra! :D Fick en hel del tips ifrån Frida. Men något som gjorde mig riktigt glad också var att när alla kalvarna rusade in i ridhuset så blev inte Gossen rädd som han brukar bli. Han blev mer uppjagad och ville gå fram och putta på dem! FRAMSTEG :D
 
Jag jobbade 4 kalvar, och dem var jätte bra. Lite sega och långsamma, precis så man vill ha det i början. Tills nästa gång ska jag försöka bli lite tuffare själv och inte vara så "mjäkig". Jag måste bli lite mer bestämd mot Goss så han lyder minsta vink ;)
 
Imorgon blir det uteritt. Grannen som har häst kanske också skulle med, plus att hon skulle kolla med en kompis till sig om hon också ska med. Ska bli roligt, dessutom om vi blir några stycken :)
 
Här kommer lite bilder ifrån idag, förslåt för att skärpan inte är super!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback