En mycket trevlig kväll!

Åh vilken rolig kväll det har varit! Vår granne, Rosita och hennes inackordering var hos oss och red :D jätte kul med sällskap och bra träning för hästarna med liv och rörelse! Mamma longerade Cayenne samtidigt också och det var jätte bra träning för henne! Hon blåste upp sig lite i början med sen slappnade hon av och fick grepp om läget :) alla hästarna skötte sig jätte bra och grannarna hade jätte fina hästar också, och jag fick testa att rida bägge av dem och dem fick testa Gossen! Jätte roligt verkligen :D vi bestämde att vi skulle rida ut någon dag framöver och att vi även skulle komma över till dem och träna på deras ridbana! Det ser jag fram emot :D 
 
Imorgon åker jag och rider efter jobbet när jag slutat klockan fem :) nu ska jag kura ner mig i sängen och sova, är helt slut! Godnatt på er alla :) 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback