Blandade känslor!

Idag är det blandade känslor om min hästdag... 
 
Först red jag Cayenne, hon var lite busig och pigg men i slutet gick det riktigt bra :) blev ganska mycket skritt och lite trav, men mest tränade vi på att svänga och styra och hon börjar bli riktigt duktig! 
 
Efter det skulle jag rida Goss, och det gick inte alls lika bra som de andra dagarna. Vet inte om han var trött eller helt enkelt bara hade en dålig dag. Men om man ska se det positiva så gjorde han jätte fina "kossevändningar 180 grader och hans rollbacks var jätte fina.  Men i galoppen blev han rätt tung och slarvig :/ men alla kan ha sina dagar och nu när han gått rätt så tuffa pass de senaste så får han vila imorgon och ladda upp sig :) 
 
Några bilder på Goss blev det inte idag, men mamma fotade lite när jag red Cayenne :) 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback