Velig och nikotinberoende!

Nu har jag bestämt mig. Jag vill sluta snusa... Har hållt på med skiten i mer än 4 år och lagt alldeles för mycket pengar på det! Jag har inte snusat sen igår eftermiddag och känner redan hur lättirriterad jag är. Blir grinig för minsta lilla och svär över något oväsentligt. Men det går över snart hoppas jag!!

Just nu är jag inne i det där sinnesstadiet där jag inte tycker så mycket är roligt. Jag blir sur över isen som aldrig försvinner, jag är grinig över snö och kyla, och jag vill inte brodda mer. Jag tror alla känner så nån gång att nu får det fan vara nog! Som hästtjej ska man ju klara vilket väder som helst, men nu är vintern för lång alltså! Och is är aldrig bra...
Så därför rider jag inte så mycket denna veckan, eftersom jag inte tycker att jag får ut nånting av det, plus att jag inte vill rida när jag är irriterad ;) men så fort isen försvunnit så blir det till att sätta igång ordentligt! Då är det fullt ös :D

Tog några bilder på Cayenne nu när jag lunchade! Hon är så göllig...














Postat av: Roger Anzén

Hon blir nog farlig till klubbmästerskapet........

Svar: hahha ja det tror jag verkligen ;)
Ida Anzén

2013-02-28 @ 10:16:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback