Supertrött och nyheter!

Nu är jag faktiskt jätte trött trots att det inte vart jätte mycket att göra idag på jobbet. Vet inte varför men kroppen känns tung och seg :/
Jag tänkte berätta hur det gick med mitt viktiga telefonsamtal i förmiddags. Jag fick prata med 2 olika personer och dem lät väldigt positiva och det är inte alls omöjligt att jag kommer in på skolan redan i augusti. Om inte så borde det bli till januari! Sjukt roligt :D Känns bra att vara på väg någonstans!
Imorgon tänkte jag ta mig i kragen och INTE försova mig ;) imorgon vill jag hinna pyssla med Gossen innan jobbet klockan 12.
Jag tänkte att jag skulle lägga upp 3 bilder på individer som förutom hästarna betyder mycket för mig i vardagen <3
 
 
Min fina lillasyster. Detta är en gammal bild men hon är så otroligt söt!
 
 
Min underbara vovve Annie <3
 
Och här är jag med två av mina gulliga töser, Sandra till vänster och Jill till höger :)
 













Postat av: Anonym

Vad är det för skola du vill gå? :)

Svar: Lerums vuxenutbildning, jag vill bli hovslagare :)
Ida Anzén

2013-02-28 @ 15:43:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback