Sömnlös och funderar

Ligger i sängen och borde sova, men kan inte... Sjukt segt. 
Ligger och funderar på hur glad jag är över att jag köpt min häst. Om jag inte hade gjort det så hade jag antagligen lagt ner hästeriet. Men han gjorde att jag fick en nytändning att utbildas tillsammans. Han var oinriden och jag hade inte hållt på med western så himla länge. Så kul att vi gjort allt det där ihop. Jag vet att jag inte är något proffs, och inte han heller. Men vi tar oss fram tillsammans i vår takt. Och det går verkligen jätte bra. Vi kanske inte gör gigantiska underverk under kort tid som de stora tränarna gör, men vi gör något framsteg varje dag, även om det ibland bara är något litet. Jag tycker att vi kommit långt på den här tiden. Han och jag. En sån underbar häst jag har...
 
 Jag har ingen brådska och inte han heller. Vi har superskoj ihop och jag skrattar mycket åt honom när han busar och har sig. Och han är min, bara min... Och jag tycker om honom så otroligt mycket!!! 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback