Lite av allt!

Jag vet att jag skriver mycket om att jag längtar till våren och att snön försvinner blablabla. Men jag gör verkligen det. Dessutom så längtar jag som tusan till att vägarna blir bra så jag kan åka till Jill och rida ut, och att hon kommer till mig! Förra hösten åkte jag dit och vi tog en lång tur i skog och mark! Ett tag senare kom hon till mig och vi hade verkligen jätte kul!
Jill äger ett fint friesersto som hon tränat flitigt den senaste tiden. Det går riktigt bra för dem och man ser verkligen hur mycket dem utvecklats :D heja er!

Idag har jag vart i stallet och grejat och donat, mer hö behövde tas ner och så gjorde jag lite extra snyggt i stallet. Cayenne och Goss fick massa morötter och jag tror Goss är nöjd över att vara ledig litegrann. Lika bra att låta honom vila när vädret är såhär. Men om några dagar hoppas jag vi kan sätta igång eftersom kosseclinicen närmar sig och sen är första tävlingen i maj!

Jag tänkte lägga upp en bild på min nya tävlingsskjorta för 2013. Är supernöjd och ska matcha riktigt snyggt med lite bling och röd sadelfilt!














Postat av: Sanna

Åååh vilken fin , vart har du köpt den :)?

Svar: Tack så mycket! Den köpte jag faktiskt från en tjej på Facebook. Finns en sida som heter westernkläder till salu. Den var oanvänd med prislapp kvar, inköpt från USA :)
Ida Anzén

2013-02-21 @ 18:28:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback