Kosseclinic!

Jag längtar så fruktansvärt mycket till kosseträningen för Robert Lagergren i slutet av mars. 2 pass blir det! Ska bli så himla kul. Vi har ju inte jobbat så mycket med kalvar innan men vi vart vart hos Frida 2 gånger och föst litegrann och fått honom att komma över sin korädsla. Även om jag inte kanske inte tävlar kosseklasser i framtiden så är det ändå roligt att träna på lite annat. Variation är alltid bra :D Sen får man se, han kanske har skills för det där...
Dessutom ser jag verkligen fram emot det här tävlingsåret, speciellt eftersom det gick så bra i fjol :)
 
Isgata har det dessutom varit idag med så ingen ridning idag heller. Tycker de halkar runt även med broddar i så jag vågar inte chansa. Så fort vägarna blir bättre också så är det dags att åka till Frida igen. Vi har lika roligt varje gång och det är bra att få lite tips ifrån henne också :)
 
Nu är det dags att slänga i sig lite mat och sedan börja jobba för kvällen.
 
PUSS
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback