i mitt eget essä...

Nu är jag hemkommen från stallet och tänkte gå in och borsta mina tänder och gå och lägga mig rätt snart...
Hade en jätte mysig kväll i stallet. Fick sånt där ryck när jag bara vill borsta och göra hästarna superfina. Både Goss och Cayenne fick sig en ordentlig genomborstning och lite flätor och så... Jag befinner mig i mitt eget essä när jag blir på det där humöret! Dessutom var jag extra glad eftersom Goss äntligen börjar tappa lite av sin vinterpäls.
Imorgon kommer jag jobba hela dagen och tiderna kommer krocka så det blir inga hästar för mig :/ men jag tänkte försöka blogga om något i hästväg imorgon iallafall ;)
Här kommer lite bilder ifrån idag!
 
 
Jag tycker Cayenne kan donera lite av sin långa man till Goss? haha ;)
Godnatt <3













Postat av: Roger Anzén

Vem fick ta hand om hårhögen?

Svar: Du kanske? ;)
Ida Anzén

2013-03-01 @ 21:46:35
Postat av: Roger Anzén

Snyggaste hästen i stallet enligt mamma!!!!!

2013-03-01 @ 21:47:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback