Helt slut

Nu har verkligen musten gått ur mig. Känner mig helt slut efter den här dagen. Har jobbat mycket nu det senaste och längtar tills på fredag då jag är ledig hela helgen.

Har precis haft ett långt telefonsamtal med min kära vän Frida Leandersson. En sån där kompis som man inte kan prata med en liten stund utan det blir alltid låååånga samtal. Antagligen för att jag pratar på som bara den! Frida bor i Vårgårda inte långt ifrån Stall Petit. 10 minuter bilväg ungefär och ibland åker jag dit med Goss så tränar vi ihop :) ibland blir det rätt mycket skratt och oseriös ridning men det behövs ibland också!
Imorgon förmiddag är det ridning på schemat och sedan jobb igen.. Tjoooho!

Nu ska jag kolla några vänner avsnitt och sen krypa till kojs och sova!
(Btw, hatar när folk tvättar sent på kvällen och torktumlaren står och tjuter, och eftersom jag stör mig på det till jag blir blå i ansiktet måste jag klä på mig och gå till tvättstugan och stänga av den!!) GAAAH!

Godnatt

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback