Glädjande besked och läggdags!

Nu ligger jag i sängen och tänkte sova. Klockan är snart ett på natten och jag är konstigt nog inte trött. Trots att jag sov rätt dåligt natten som var.
Imorgon blir det inte någon speciellt händelserik dag. Tänkte åka till stallet och fixa stallet och sen blir det till att käka lunch med Christoffer! Efter det så blir det jobb hela kvällen igen. Mycket jobb denna veckan... Men det är bara att kämpa på ;)
Idag fick jag ett glädjande besked! Nästa vecka skall jag troligen träffa min gamla barndomsvän Malin Lindqvist :D vi har inte setts på flera år, trots att vi växte upp ihop! Det ska verkligen bli jätte skoj. Hon håller också på med hästar, hon sysslar med hoppning och är jätte duktig!

Nu är det dags att sova, men tänkte dela med mig av en liten bild på mig och Goss som är tagen på sensommaren förra året!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback