Fullspäckad dag

Nu har jag precis gått upp och sitter och äter frukost. Dagen är fullbokad med massvis av roligheter. Nu på förmiddagen skall jag åka till stallet. Mocka, borsta, fixa. Sedan åka hem och duscha och så.. Sedan klockan 15.00 ska jag äntligen träffa Malin :D Vi ska käka och sedan åka till Stall Petit för att kika på hästarna och stallet. Efter det beger vi oss till Hjällsnäs och tittar på hennes hästar och träffar kära familjen Lindqvist! :D
Aberopå något helt annat. Jag var glad hela dagen igår efter att jag hade ridit. Det var så roligt på något sätt. Man känner att våren smyger sig fram och så många roliga saker står och väntar på en... Jisses vad poetiskt tänkande jag har ibland ;)
Jag bloggar mer sen!
Dessutom slänger jag upp en bild från igår! LYCKA <3
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback