Ååh vad glad jag är!

Alltså vilken underbar dag! Det var så otroligt roligt att träffa min gamla barndomsvän. Det var en sån konstig känsla att träffa henne igen, på ett väldigt positivt sätt! Man blir glad i hela kroppen och samtidigt blir man arg på sig själv att man lät det gå så lång tid... Men vi har bestämt nu att vi ALDRIG ska låta det gå så lång tid igen. Vi är för bra vänner för det ;)
 
Vi var i Stall Petit och tittade och Malin fick hälsa på hästarna. Sedan åkte vi iväg till henne och jag fick träffa hennes fina pållar! Och hon har en sån himla underbar familj <3
 
Nu har jag satt igång lite nudlar till mig, LYXMAT!! haha. Nu blir det en lugn kväll med chips och godis :D
Imorgon blir det jobb från 12-19.30... Så det blir stallet innan tänkte jag!
 
Tjingeling <3













Postat av: Malin Lindqvist

Du är bäst Ida! <3

Svar: Du med min fina fina vän! <3
Ida Anzén

2013-02-25 @ 22:24:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback