Kära blogg...

Hej alla läsare! 
 
Nu har min Gosse fått vila i 3 (nästan 4) veckor i december. Och jag känner att abstinensen ökar och suget efter att träna blir större och större! Så jag tänkte sätta igång Gossen lite lätt nu framöver. Tänkte skritta en sväng imorgon och håller mig till skritt i någon vecka innan jag börjarsmåtrava lite, allt för att igångsättningen efter vilan skall vara så mild som möjligt :) jag har haft det gott att få vila lite från ridningen, det ska jag inte sticka under stolen med, men nu vill jag komma igång igen. Gossen har mått bra av att vila han också, men han är nog lite uttråkad tror jag ;) 
 
Cayenne får vila någon vecka till eftersom hon är lite yngre och det har ju vart en del för henne att ta in sen sommaren och hösten :) 
 
Nu ska jag jobba hela kvällen, men jag ser fram emot att komma igång med träningen och bloggandet igen! :D 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback