Trick-torsdag!

Idag var jag i stallet vid halv elva. Jag var lite kluven över vad jag skulle hitta på. Först tänkte jag rida ut, men sen kom jag på att det var längesen vi busade lite på banan. Så Goss fick repgrimman på och så gick vi upp till banan så han fick springa lite. Sen tricktränade jag litegrann och fick han att följa mig trots att jag sprang sicksack. Tränade på att han skulle trava efter mig och när jag stannar så ska han stanna. När jag backar så ska han backa. Och han skötte sig jätte bra :) 
 
Sedan borstade jag Cayenne och gjorde henne fin och sedan fick de komma ut igen! Idag ska de även vaccineras så det blir vila imorgon ;) 
 
och förresten, skydden passade!
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback