Stollepålle!

Haha, ja Gossen han är rolig... Tredje dagen han går ett rätt hårt pass på banan, och han är piggare än någonsin. Jag kunde inte förmå mig själv att sluta le när han busade runt med mig idag. Det blåste rätt rejält och han var på spralligt humör ;) men det gjorde mig inte så mycket, jag är glad om han är glad! Haha.. Dem grejerna som jag ville fått tränat på grejade han och det duger för mig, sen om han hoppade till för ingenting och lekte jage med vinden är en annan femma ;) 
 
Mamma lyckades faktiskt få ett av hans många fnatt på.  Detta var inte så farligt men såhär höll han på det mesta av passet. Kan inte sluta skratta åt min lilla buspojk! 
 
Laddar upp det om en stund :D 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback