Lyckad dag!

Idag jobbade jag till fem, det var la inte jätte roligt men arbetspasset gick rätt fort ändå ;) 
 
Sedan direkt till stallet för att rida Gossen. Det blev träning på banan och självklart så skulle det regna ;) men idag kändes han jätte fin och var superduktig. Han jobbade verkligen med mig och var lätt i munnen och lyssnade ordentligt på hjälperna! 
 
Mamma longerade Cayenne samtidigt och hon var lite busig men det gick bra! 
 
Har glömt att berätta att jag köpt lite grejer på nätet! Köpte av en tjej på Facebook och det är begagnat, men det gör ju inget! Ett par sporrar, fyra skydd och en repgrimma :D skydden är svarta "classic Equine" och dem är jätte bra! 
 
Men nu ska jag steka lite pannkakor och sedan krypa till kojs! 
 
"en trött gosse efter passet" ;)
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback