Fotograferingsdag!

Här kommer ett inlägg ifrån en trött bloggare ;)

Med många dagars arbetande är jag väldigt mör i kroppen. Idag jobbade jag till dem igen och så hämtade jag en kompis som heter Patrik. Han är väldigt duktig på att fota så idag blev det fotografering på hög nivå! Red både Cayenne och Gossen och Patrik tog en massa kort :D

Jag fick se bilderna efteråt och han ska göra dem lite fräcka och greja med dem innan jag kan lägga upp dem! Men det var många riktigt fina bilder :D det kommer kanske ta ett tag innan dem är klara men jag väntar med spänning! Haha

Hästarna gick iallafall jätte bra idag. Blev inga jätte långa pass för någon av dem men de fick motionerat iallafall :)

Imorgon kommer Emmy så ska vi rida vid tio-tiden. Dessutom är jag ledig då så inget jobb att passa ;) Nu ska en väldigt trött Ida sova för jag är verkligen helt slut. Sov gott alla :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback