Det bara flyter!

Ibland så känner man att allting bara flyter på, som det ska vara. Det går inte dåligt med ridningen, tvärtom! Idag så är jag så nöjd över mitt pass på Goss så jag vet inte riktigt om jag kan sluta klappa om honom. Red på vanligt tränsbett idag och han bara satte allting. Var framåt men inte för pigg. Lyssnade, flyttade och tog in mina hjälper utan problem :D 
 
Jag red mycket galopp på volten idag. Har vart rätt mycket rakspår det senaste ju. Stannade på mitten och fattade ny galopp åt andra hållet. Det är något vi haft lite problem med innan att stanna på mitten av volten för han har velat fortsätta framåt, men idag så gjorde han allt rätt
 
Cayenne har vilodag idag så hon får bara ta det lugnt! Nu har hästarna fått lite kraft och nu ska de släppas ut igen. Sedan börjar jag jobba klockan 12 :) 
 
 
Cayenne alltid först fram i hagen ;)
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback