Båda hästarna tränade!

Idag har jag ridit bägge hästarna!

Först red jag Cayenne på banan. Hade lite bommar idag för att det skulle bli lite variation, och hon var jätte duktig. Hon är rädd om sin fötter så hon lyfter fint över :) travade en del också! Hon var ganska pigg emellanåt med skötte sig bra! Hade westernsadeln idag för att testa och det var inga problem! Dock hade jag det engelska tränset men jag orkar inte byta betten fram och tillbaka ;D

Sedan tränade jag Goss på banan. Använde bommarna även där och gjorde alla möjliga mönster :) red han bara i skritt och trav idag och gjorde mycket övningar med att flytta bak- och framdel. Till slut var han så lösgjord och fin i kroppen att jag slutade där. Han var superhärlig att rida idag verkligen!

Lägger upp en film på Cayenne ifrån idag alldeles strax :)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback