Äntligen söndag!

Oj vilken helg det har varit. Den har verkligen vart full av aktiviteter och jag måste säga att den har vart lite väl stressad! Upp kl åtta och inte hemma förrän elva... Jisses! Haha

Men jag har iallafall jobbat, ridit, serverat på 50-årsfest och flängt fram och tillbaka. Så jag är faktiskt glad över att den här helgen snart är över. Jag jobbar iofs idag också, och ska rida bägge hästarna. Men det gör mig inget, bara helgen tar slut! ;)

Som sagt så blir det pass på banan för bägge pållarna idag. Om mamma är med och hjälper till så tänkte jag galoppera på Cayenne igen :D

Gossen ska få sig ett pass han också och idag blir det nog lite träning på western riding mönster eftersom det också ska tävlas i september :)

Men nu måste jag återgå till arbetet! Ha en bra dag alla :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback