Världens bästa Roger!

Idag blir det ingen ridning tyvärr. Jag hinner fan inte :/ men han dör inte av att vila idag...

Däremot så fick jag ett väldigt glädjande besked. Roger har vart och hämtat bommar i Vara nu :D så har han och mamma målat dem idag, iallafall grundat dem! Dessutom hämtade även Roger däck till mig som jag köpt av en kille i Vara. Roger är allt bra snäll han :D

Så imorgon blir det väl lite cavaletti och galoppbommar! Nu vill jag bara rida :D

Kommer inte ihåg om jag berättat det men Cayenne har ju varit mamma! Inte dåligt för att vara så ung som henne ;) det är den sötaste fölungen jag sett! Vem vet.. Vi kanske tar föl på henne också ;) man vet aldrig! Här är lite bilder på Cayennes lilla bebis :)

https://cdn1.cdnme.se/4075495/7-3/pic_517295359606ee25fef0fd40.jpg" class="image">














Postat av: cayenne

kan bara säga att Cayenne e en pärla just nu!
Lyssnade kanon när vi longerade och hallå!!!
traktorer o grejer det bryr inte jag mig om!!
cayenne

Svar: Haha åh vad bra!! Träning ger färdighet :D duktiga Cayenne!
Ida Anzén

2013-04-20 @ 18:03:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback