Ridit Cayenne!

Nu har jag precis kommit hem. Jobbade till fem och sen åkte jag till stallet.

Goss vilar ju fortfarande pga sin snuva. Tänkte att han får vila imorgon också och så tänkte jag skritta lite på onsdag och känns efter om han är piggare och kryare :)

Idag har jag däremot ridit Cayenne! Vi hade repgrimma och mamma stod i mitten och longerade medan jag satt på :) hon var duktig, lite busig dock!! ;) men gjorde lite flyttningar för att se att hon flytta sig för skänkeln och vikter. Det skötte hon bra! Sedan övade vi lite på att stanna och backa och sånt :) om 2 veckor får hon skor fram så då kan man hålla på lite mer eftersom jag märkte att hon var lite ömfotad.

Nu ska jag bara ta det lugnt! Ta en dusch och kolla på tv :)

PUSS














Postat av: Åsa

söt flicka

2013-04-02 @ 21:15:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback